Mydrug.

Jag har laddat upp här med exotic snacks och babybel. Nått måste ju ersätta godiset. Min 8e alkohol-godis-fria-vecka. Tummen upp för mig!! Alltså jag är så glad just nu. Glad över vilka underbara människor jag har i mitt liv. Känner att jag börjar komma upp på hästen igen efter nyår. Iomed kaoset som blev efteråt så lades Osloflytten på is. Men även om jag inte vill hellre än få nyår ogjort så börjar jag tänka att det kanske var ödet. Jag menar hade inte det där på nyår hänt hade jag bott i Oslo nu. Å om jag bott i Oslo hade jag inte tagit tag i det här med praktik. Så vi säger att det var ödet som styrde så att jag skulle få chansen att prova på mitt drömyrke. Tjiptjopp.


Mamma är och festar hos grannen och jag hör ända hit att de spelar dirty dancing - she´s like the wind. Pinsamma de är! haha. Ska skjutsa dem här om nån timme och då samtidigt åka ner och ta en fika med Bella på melkers. Idag är det en sån där dag då jag önskar att dygnet hade fler timmar. : )

Vad tycker ni om melodiefestivalen ikväll??

Kommentarer
Postat av: Dua

vaaaad är babybel för någe?

2009-02-21 @ 21:45:26
Postat av: Alexzandra

Dua: Ost, som på bilden : )

2009-02-21 @ 22:28:32
Postat av: Angelica Lindvall

Haha, såna där ostar levde jag på i Singapore!! :P

Postat av: Anonym

Tycker din mor har god musiksmak:))

2009-02-22 @ 02:52:55
Postat av: Alexzandra

Angelica: Du ser, jag började äta dem i usa faktiskt :)



Anonym: Ja det har hon faktiskt. Fast dirtydancing va inte hennes val faktiskt. hhee.

2009-02-22 @ 04:06:48
Postat av: sussie

vad är ditt drömyrke? :) fått jobb nu? äääääälskar din blogg

2009-02-22 @ 10:03:39
Postat av: Jennie

oooh de där ostarna är ju underbara=)

2009-02-22 @ 10:07:19
URL: http://jenniiepenniie.blogg.se/
Postat av: Din röv

Tror du på fullaste jävla allvar att det där är nyttigt!? Idiot.

2009-02-22 @ 12:10:06
Postat av: Alexzandra

Din röv: HAR JAG PÅSTÅTT DET DIN IDIOTJÄVEL???!!! Sen att NÖTTTER är nyttigare än GELEHALLON, ja det tror jag!

2009-02-22 @ 12:14:51
Postat av: Alexzandra

Sussie: Inom missbruksvården. Praktikplats. Va roligt, du är så välkommen att läsa så :)



Jennie: Ohja they are! Mmm..

2009-02-22 @ 12:16:55
Postat av: Elin

Sofia med " Alla" var ju tokbäst! hoppas hon går vidare genom internationella juryn. Skitbra! :)

2009-02-22 @ 23:02:30
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback