Thiis is di end.

Att ägna sig åt "fyllekörning" är ju mer tids krävande än att själv gå ut. Har inte kommit i säng än! Steg innanför dörren prick klockan 04. Men fan va bra oplanerade dagar/kvällar kan bli. Är mycket nöjd med min alla <3 dag. Att man kan han så trevlig utan alkohol, lika chockerande varje gång. Och vem behöver betala 170kr för att se Christian Walz när självaste Bo Kasper äter sin alla hjärtans dag middag på samma restaurang som oss? Wobbler i Örebro för att vara exakt. Och herre djävulen va gott det var =) Det godaste jag ätit på .....nästintill någonsin? beställde in alkoholfria drinkar, bl.a en strawberry daquiri som smakade rena jordgubbssylten, den gillade jag :-)


Till förrätt blev det hummersoppa å sen:

Kalvfilé - Med örtrisotto & rödvinssås smaksatt med
soltorkadtomat samt sparris & kronärtskockor.



Det stället tänker jag besöka fler gånger!
Tycker jag ni med ska gö : ))
Restaurang & Lounge


Kommentarer
Postat av: Pillan

) mmm den e bra ....men nu drar jag ut på Ålands Hav , å bara NJUTER !! ha de hälsa mamsen.

Postat av: Alexzandra

Pillan: ah mamma sa att du skulle iväg men att du skulle försöka dra en "fuling" för att slippa? din otacksamma fan, iväg å ät buffe å ha det gött för tusan :) kram.

2009-02-15 @ 17:33:17
Postat av: Felicia (Amerikansk Fotbollsfru)

Men åh va gott=)

2009-02-16 @ 19:59:46
URL: http://beingfelicia.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Felicia: No kidding, gudomligt : ))

2009-02-16 @ 23:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback