HealthyGirl 09.

((Matchiing, orangea örhängen, orangea naglar, övertid?)

Jag har inget roligt att komma med, därför borde jag inte skriva. Jag menar, ni vill väl inte höra om mina dagliga träningspass, cappuccinosmaker Å vad jag ätit till mat. Eller hur? Därför besparar jag er detta.

Kanske drar till Oslo på en miniweekend med lite vänner, middag å mys. Känner mig lite rastlöst på det eviga fikandet. Åtminstone i den här stan. Det hjälper att komma bort då, även om så bara för 1-2dagar. Får dock se hur det blir med det, alla är inte som mig -pengaoptimister. Nee. Det bangas från alla håll. Men om det mot all förmodan blir Karlskoga i helgen SÅ tänker jag hålla mig inne och bara slappa. Jenny Å Jag kör ost & kex & skräckfilms-maraton. Å träning såklaaart. Fan det lät ju riktigt trevligt det nu när jag skrev ner det. Får se how it ends.

Jenny Å jag tog en fika här nyss, å hon i kassan tittade på mig och sa att jag borde få stämpelkort. Typ 10e cappuccinon gratis. Det vore ju något. Stammis är precis vad jag är. Därav jag borde chilla ner med mina fikor, känns lite sorgligt att va den sista som går innan stängning för att sen va den första som kommer dagen efter. Hm.

Måste bara påpeka hur bra det känns inside just nu. Även om det bara är 35e dagen utan godis, snacks, glass å alokohol så känns det så otroligt bra. Sunt. Har alltid velat hitta en sund balans till mat och träning som är bra för kropp & själ och det känns som att jag är inne på rätt spår. Husmanskost är nyckelordet. Känner mig helt avslappnad och det har jag fan aldrig gjort. Även om jag känner mig lite smått stressad när det gället jobb och studier så är det en bra början att leva ett sunt liv förövriigt. Hör ni hur vuxen Alexzandra låter som 23åring? haha.

Nu till det viktigaste av allt! VAD vill ni läsa om? Känner att mina dagar inte är så vidare händelserika. Så jag måste helt enkelt skriva om någonting annat än just min vardag. Så, kan inte alla (som orkat läsa ända ner hit!) skriva någonting BRA respektive DÅLIGT med min blogg???? Så ska jag försöka tilfredställa erat
 nästa besök här. Snällt va?

Kommentarer
Postat av: Jennie

jag funderar mets på hur fan du har råd emd allt fikande o ätande ute =)

Postat av: Alexzandra

Jennie: 30kr/dagen på cappuccino, det har man väl råd med? :) Äter ute gör jag inte alls ofta. Äter mammas husmanskost. Att jag ätit på degernäs ett fåtal ggr är för att min bästa kompis jobbar där å det är henne föräldrar som äger det, du kan nog lägga ihop 1+1. hehe!

2009-02-05 @ 21:47:58
Postat av: brordin

Jag tycker att allt är dåligt med bloggen. Du kan inte stava. Du vet inte när du ska använda punkt eller kommatecken. Du är en tvättäkta fjortis. Jag vet inte varför jag läser den här skiten. Men det är som när man pruttat under täcket och vet att det luktar illa som fan, men ändå lyfter man och luktar.

Och just det, du är en riktig jävla loser!

2009-02-05 @ 23:36:48
Postat av: jässica

Du det var väl ett jävla gnällande på dig på sistone, vad tror folk? att det är ditt fel att barnen i afrika svälter, att det är du som gjort att många blivit arbetslösa, att det är du som höjer bensinskatten? Jösses, vilket folk det finns.

2009-02-06 @ 07:19:36
URL: http://jaassica.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Jässica: Ah, jag måste säga det. Att under mina 2½år med denna blogg har jag aldrig fått en otrevlig kommentar. Det började nu i januari i samband med världskrisen å att folk blivit arbetslösa. De har helt enkelt alldeles för mkt tid till att sitta och va bittra. En annan är väl oxå arbetslös men inte fan sitter jag och gnäller över det, än mindre skriver bittra kommentarer på folks bloggar. Undrar just vem det är som är en loser.

2009-02-06 @ 09:42:25
Postat av: Elin

jag tycker din blogg är bra, gillar att läsa om träning och hälsa! :)

2009-02-06 @ 11:06:18
Postat av: Marieh

Jag älskar också chokladprodukter. =) Har en underbar ansiktsmask från Dermanord som man luktar som en chokladbit av. Du får ta dig till Karlstad och få en sån massage här då. =) Det kan det ju kanske vara värt. Haha.

2009-02-06 @ 15:14:35
URL: http://marieh.blogg.se/
Postat av: brordin

Ja antagligen är det du som är en loser. jag har iaf ett jobb. Hur länge bodde du i Norge förresten? hahahahaha



Förresten, ska du inte lägga upp lite bilder på dig själv i underkläder som du gör titt som tätt?

Det är ju moget beteende!





2009-02-06 @ 16:17:46
URL: http://www.jagärenfjortis.com
Postat av: Alexzandra

Brordin: Ungefär lika mogen som du som ens skriver de här kommentarerna, undrar vem det är som beter sig som en fjortis av oss. Vad får dig att tro att du är bättre för att du har ett jobb?? hahaa! Och om vi ska va riktigt petiga så är jag fortfaranade anställd på guldfynd och Norge va ju ändå mitt eget val. Gå och skaffa dig en blogg eller något vettigare än att sitta här å spy galla.

2009-02-06 @ 16:58:27
Postat av: Felicia (Amerikansk Fotbollsfru)

Bilder - älskar ditt svarta hår!!!!

2009-02-06 @ 22:55:48
URL: http://beingfelicia.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Felicia: Tack, såg att du själv skulle färga håret. Väntar med spänning på reslutatet :) Har varit redigt nyfiken under din lösenordstid. Bra att du är tebax! hehe.

2009-02-07 @ 00:22:13
Postat av: lissa

helt ärligt vad är folks problem! har de nåt emot dig behöver de inte läsa bloggen, finns inget annat än avundsjuka där. Vem fan bryr sig hur man stavar på bloggen. Ingen är tvingad till att läsa någons blogg om man tycker så illa om personen i fråga. Alla väljer själva vad de vill skriva på sin blogg och valet är till oss om vi vill läsa det eller inte, läser man och inte tycker om fine läs inte mer då! Väx upp! För övrigt har du en av de bästa bloggarna vilket en stor del instämmer i=) fortsätt så

2009-02-07 @ 03:25:17
URL: http://chayse.blogg.se/
Postat av: Älskar denna blogg

Till Brordin!!!!!!!!Om dennna blogg är så jävla dålig vem FAN har bett dig att vara inne här då??Skulle va kul att läsa din blogg,men just det ja du har väl ingen hahahah!!!Det är du för dum för. Din patetiska jävla nolla.Jag säger bara en sak stick nån annanstans vet ja.

2009-02-07 @ 06:25:48
Postat av: Anonym

Din blogg är så bra.Börjar man att läsa den kan man inte sluta.Så häftiga bilder och bra skriven text.Du får verkligen vardagen att bli rolig,med dina fika stunder,resor m.m och du är så söt.

2009-02-07 @ 06:38:32
Postat av: Alexzandra

Lissa: Stackarn kan inte slita sig från min blogg vetdu! Beroendeframkallande i guess. Vi kanske ska sända honom på rehab :) Eller en kurs i vett och etikett, det verkar han behöva. Eller så får du Lissa ställa upp med lite dirtystuff, bitterhet brukar bero på för lite sex. Puss på dig hjärtat!



Anonym1: TACK!



Anonym2: Oopsie, trodde inte det va någon som gillade att höra om mitt eviga fikande, hehe. Tack för kommentaren å välkommen tebax ! =p

2009-02-07 @ 09:44:22
Postat av: Linda

Din blogg är ju nästan mest underhållande pga alla korkade kommentarer ifrån anonyma, vore jag dej skulle jag lägga upp massvis med bilder på mej själv i underkläder mm. Var väl ngn som bad om det haha. Att det finns så mycket avundsjuka i denna stad, helt otroligt!

Vet inte varför din blogg är intressant, kul att läsa är den iaf =)

2009-02-08 @ 19:51:33
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Linda: Tro mig, det va otroligt frestande att lägga upp en "nakenbild" tillägnad honom bara för att jävlas :) Det kommer såsmåningen om, hehe. Denna person va dock inte kga'ing, iaf inte nu. Å att någon sitter i en annan stad å stör sig ända hit är ju bara mer skrattretande. Bra att du finner den intressant, hoppas det inte bara är pga korkade kommentarer! :D

2009-02-09 @ 08:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback