Rolig, het & galen.


Klickade in mig på Gynnings blogg i vanlig ordning. Å jag säger då det. Hon har i två inlägg tagit tankarna ur mitt huvud och skrivit ner dem. Skrämmande.

Citerat från hennes blogg:
"Lotta min kompis sa att jag inte borde skriva på bloggen om när jag flippar ut. Hon tror att ni kommer att tro att jag är psyko, och att jag aldrig kommer få en kille. Killar vill tydligen inte ha galna tjejer. De vill ha tjejer som skrattar och håller käften, men jag tror inte på det."

"När kärleken är svår blir den också mer intressant. Jag tror att spel kan vara bra. I detta moderna samhälle vi lever i där vi reser och träffar nya männsikor stup i kvarten kommer ett "ljuvt romantiskt"  förhållande dö ut på nolltid. Jag tror att vi behöver både lite spel och motstånd för att vi ska vara varandra evigt trogna. Killar gillar att jaga så är det bara. Jag vill givetvis också tro att en dag ska den där "prinsen på vita hästen" komma in i mitt liv. Då ska det inte behövas några spel eller något krångel. Då ska allt bara vara lätt och rätt!"

Som om jag själv hade skrivit det.

Kommentarer
Postat av: La Bella Vita

Jag säger desamma, är likadan själv & tror på det...Hon vet den där gynning:)

Postat av: Anonym

nej, är det sant? jag tycker dom är svinballa, haha! :) jag tror förresten vi befinner oss i samma stad nu..om du är i oslo dvs? ;)

2009-01-20 @ 11:45:35
Postat av: Marie

Det där över är ifrån mig! :)

2009-01-20 @ 11:48:46
URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: Marie

Oh, I see. Ja, det är klart. Det är alltid bra att reda ut allt så man kan köra full fart framåt sen :) Jag åker hem till Falköping imorgon. Ska ut och resa nästa vecka, men om två månader så kommer jag tillbaka hit och då vet ingen hur länge jag stannar, hihi :) Sköt om dig! Kram

2009-01-20 @ 12:13:07
URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: christel

Älskar Gynning! Vrålsnygg och skitrolig!:) Läste inlägget nyss till "Blondibella" från henne.... hon är vass också den där Gynning! =)

2009-01-20 @ 18:57:10
URL: http://suenosblanca.blogspot.com
Postat av: Alexzandra

LaBellaVita: Ja hon är inte dum inte, även om hon försöker ge skenet av det :D



Marie: Bah, vart ska du resa? Avundsjuk oavsett vart :) 2mån?! Vi kanske ses då´rå, vet ju aldrig om jag oxå bor där på heltid då. hehe. Ha en galet rolig resa och ta hand om dig!



Christel: Ja hon är den skönaste tjejen som går i ett par skor alltså! Bjuder på sig själv till 100. Har bara ögnat igenom det där bantningsbråket och tycker väl egentligen inte att varken den ena eller den andra har rätt. Men hon har ju rätt i vad hon säger: Vilken tjej har aldrig tänkt på vad hon stoppar i sig? Den som säger något annat är bara dum! Ack, saknar hennes program.

2009-01-20 @ 20:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback