Get u´r shit together.


Det är mindre än 3vec kvar till min födelsedag. Det är första dagen jag faktiskt ser fram i mot det, trots att jag fyller hela 23 years OLD. Först kände jag det bara som ett tvång att gå ut å bli full. MEN nu har jag bestämt att det ska bli en städad men mycket trevlig kväll. Det är ingenting bestämt. Men jag vet att jag ska ha en helt faboluse dress (har dock inte hittat den ännu) egentligen vet jag exakt vilken jag vill ha. Men tror inte jag har tid att åka till sthlm bara för att leta upp just den klänningen. SÅ jag måste hitta en annan. Anyways, ska jag vara gorgeouse. Hoppas mina nära och kära kan avara lönelördagen med middag och sen utgång (nyktert!) with me(?) Jag är egentligen up for anything bara det är liite fancy. OK?

Just det ja, iomed mitt godisfrialöfte som löper fram till 1 Mars (till och börja med) har jag även bestämt mig för att vara nykter tills dess. En nykter 23års dag, det upplever man bara en gång, riight? Vill ha kontroll över kropp o själ :)

Avgiftning på socker å alkohol, hiiit med vuxenpoängen förtusingen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Själv fyller man ju år om 3 dagar;)

Postat av: Jennei

Borde itne damen vara på väg till Oslo snart=)?

2009-01-09 @ 10:00:25
URL: http://jenniiepenniie.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Sandra: Grattiiis i förskott då snygging :) Hur OLD?



Jennie: Sikken tur att jag har mina läsare som håller reda på mig, haha! Jag åker på söndag. Det blev uppskjutet en vecka bara :D

2009-01-09 @ 10:04:15
Postat av: Julia

Good shit :)

2009-01-09 @ 10:20:54
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Carolajna

Godis forbud och alkohol forbud later som en valdigt bra idé nar det kommer till dig:)

Synd att jag inte kan narvara pa ditt stadade kalas bara!!!



CG

2009-01-09 @ 10:30:22
URL: http://barbienyc.blogspot.com
Postat av: Alexzandra

Julia: Visst är det! Bli lite seriös med hälsan :)



Carolina: När det kommer till mig? Alla människor skulle må bra av lite sunt levende :D Det är väldigt synd, hade hoppats på att ha alla nära omkring mig då :-(

2009-01-09 @ 10:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback