Lugnagatan.


Det blev en lååång fika, sisådär 3h. Trevliiigt! Å jag kom lagomt hem till mammas fiskgratäng, Loove it! Dock blev jag bra trött efter maten nu så jag ska lägga mig å kolla en film å tat lugnt. Sen blir det bio ikväll : )))

Bah, tittar på den vackraste filmen som finns. Man kan inte bli annat än kär när man ser den. Blir Så glad på nått sätt <3 Känner igen mig i så många konversationer att det är läskigt. Alla scener tar mig tillbax till ett eller annat minne. Älskade film!
Gissa vilken?

Kommentarer
Postat av: BB

Jahaaaa va roooooooligt =) =) =) =) =)

Tat lugnt, skaru ba tat lurre.. åååååååååh va skööööööööönt ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

lol =) fniss

2009-01-03 @ 16:15:03
Postat av: Angelica Lindvall

27 dresses?



Dagboken är ju mest sorglig så det kan ju inte vara den, eller? :p

Postat av: Alexzandra

BB: Bella? :P Shutup! hahaa.



Angelica: 27 dresses, klyshfilm. Mjo, visst är det dagboken alltid, fäller ett antal tårar. But still, så vaaacker!

2009-01-03 @ 18:34:40
Postat av: madeleine

jaaa ni såg ut att ha mysigt:-) vi raggade lunchställe;-)

2009-01-03 @ 19:09:25
URL: http://madeleine1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback