Nomore söckerpuss..?


Gah!!
När jag äntligen tog mig ur soffan å drog med mig Bella för en fika. Ja, då är det såklart stängt. Klämdagar/rödadagar kan härmed ta sig i röven. Dels är paris stängt för renovering i 2vec (kunde de valt en sämre tidpunkt?!) och Melkers förstörde just min kväll genom att stänga kl 15. Eh, vad gör man? Det ända alternativet va helt plötsligt donkan, hur tragiskt är det att behöva sitta där å dricka te. Fy! Så här sitter jag igen i en alldeles för liten stad. Som just nu även är för jävla kall så man knappt kan andas ute. Myspartner någonstans? bowling, biljard, anythiiiing?

Å lillasyster sitter i sitt rum och sjunger, allting är så triss och tråkigt.
Kunde inte hålla med henne mer!

Vetja, om jag ska ladda hem alla The hills avsnitten.
eller Forrest Gump kanske..

Kommentarer
Postat av: Sara

Pluttan, gå till bagarns och ät en gräddbulle åt mig och hälsa på Elin och Tessan då;P

Postat av: Anna

Du kan alltid gå på statt, don and the mobs, hade jag varit frisk hade jag nästan varit sugen :)

2009-01-05 @ 17:55:29
Postat av: Alexzandra

Sara: Det går ju inte, i´m no longer eating that stuf. Å har inte dem stängt som resten av stan?



Anna: Don and the mob? Idag?? :-O Jag hade lätt kunnat gå dit nykter å lyssnat bara för att dem är bra :)

2009-01-05 @ 18:14:49
Postat av: Ingrid

Jag och lina har sågat igenom alla the hills på mtv.com. så mycket snabbare än att ladda ner:) puss

2009-01-05 @ 19:28:51
Postat av: Alexzandra

Ingrid: Good to know! Kollade nåra igår kväll faktiskt ;) puss

2009-01-06 @ 14:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback