Still waiting....


Satt här och frågade mig själv var min vita häst å riddare var någonstans. Å så dök den uppe likt ett nytt avsnitt med Gossip girl, känner nii min glädje? Jag avbröt förtusan mitt bloggpaus bara för att visa er min glädje över ett HELT nytt GG-avsnitt. Det är de små sakerna som gör det. Å ett nytt avsnitt av desperat finns det oxå. Mitt liv är för häärligt. Att man kan glädjas åt såna små ting.

Förövriigt är jag på nytt född idag, Melkers (mitt andra hem) har återigen öppnat. Startade morgonen med en cappuccino med chokladmint, Mm. Och en aftonbladet i handen, Pensionär varning men uj va härligt.

Å annars har det väl inte hänt så mkt mer. Lagat lite fläskpannkaka, kollat film efter film efter film..... Sovit lite, gymmat lite, sovit lite mer... Fina dagar det.

Nu ska jag tråna efter min Chuck Bass.
XOXO.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är bra, nostalgi låt sedan 4 år tillbaka :) ooh då får jag gratulera snygging! :) pussen

2009-01-07 @ 19:25:09
Postat av: bella

HAHAHAHA Det ekar här inne.. BLOGGJÄVEL!!

Postat av: lissa

fika innan. glöm inte:P

2009-01-07 @ 21:34:36
URL: http://chayse.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag slutar jobba tre så närsomhelst efter=)

2009-01-07 @ 21:38:44
Postat av: lissa

efter sex på fredag. kanske en kvällsfika. jag slutar jobba sex så:)

2009-01-08 @ 00:34:44
URL: http://chayse.blogg.se/
Postat av: vixx

mmm, chuck bass...

2009-01-14 @ 19:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback