Tillbax till högstadiet.

Hade egentligen en inplanerad skridskoåkning och korvgrillning idag :) Men vädret tillåter inte riktigt. Så, det blev som sagt sushi till frukost. Å nu drar jag snart iväg på hockey med Freddan, Mr M och Anna. Nostalgi or what? Det har spanats många timmar i den där ishallen under högstadietiderna. Idag är det mest sysselsättning dock.

Önskar att denna söndag hade lite fler timmar. Så jag kunde hinna med Farmor, bowling, cappuccino, träning Å yesman. Men ibland får man skära ner å prioritera om :-(


Att det ska vara så svårt att ta tag i packningen. Förnekningsstadiet?

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul :) Åh jag sjöng alltid nationalsången förr på matcherna....nostalgi..hehe :) hoppas det va kul:) najs outfit förresten:) kram

Postat av: Alexzandra

Elin: Jag minns att du nämt det, hu, det är förmodligen det absolut sista jag skulle göra någonsin. Men då är ju inte jag nån sångfågel heller :) Matchen va sådär alltså, 4-5. Men det va trevligt iaf! Tack, kram!

2009-01-11 @ 19:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback