Koseligdaag.

Vart tog denna dag vägen då? Lunchen på degernäs va ljuvlig. Fiskpanetter, potatis och dillsås. Min absoluta favourit under skoletider :) Frusen som tusan på vägen hem, tänkte åka hem å krypa ner under täcket. MEN så föreslog någon en fika (För en gång skull var det inte jag! hehe) och jag bangar ju inte såklart! Funderade på bio & bowling ikväll. Men sketna Karlskoga stänger såklart bowlingen redan kl 20, en fredag? Whatafuck.

Å nu har jag bokat in oss på yoga Bellus & Anna. Äntligen, efter allt tjat :)
Å på måndag blir det easyline kl 10.00 på träningslagret.
Nya träningsmetoder. Alltiid kul.





Den här låten åker med till gymmet imorn!
Finns det någon som INTE tänker på Victoria secret kroppar när ni hör den??

Kommentarer
Postat av: Karin

haha

Klockren!

Den e faktiskt bra :)

Postat av: Sara

åh älskar the ting tings! och hon är så cool:)

2009-01-17 @ 16:31:32
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Karin: Ja ohja!



Sara: Tycker nog mest om låten för att jag ser VS-showen framför mig :) Grym!

2009-01-18 @ 16:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback