My second home.

Jag är återigen på plats i Oslo. Är inte riktigt som vanliga människor som jobbar på veckorna och åker hem på helgerna. Kör tvärs emot jag : ) Hade inte direkt något alternativ heller för den delen. hehe.

Har annars haft en trevlig visit i mitt kära Kga, trots vädret! Vart i helskotta håller sommaren hus?? Jag hoppas den innfinner sig i Augusti då jag har lång-helgs-ledigt hela månaden, Jag vet någon som ska acta semesterfirare med start från PIP (Karlskoga´s egna lilla festival för utomstånde som inte vet....) Sommarens höjdpunkt för en annan =p

Veckan har beståt av träning, luncher/fikor med flicker´a, babysitting, promenader med söta vovvsingen Diva, Middag & utgång med gänget =))

Hade det inte varit för att Bellis håller mig sällskap i Oslo i helgen hade det känns bitter´t att vara tebax. Ska jobba idag kl 11-18 sen är det Middag på fridays med Bella, Rickard & Freddan, sen vidare till lektern för mina favvo sorbedrinkar. Mm Mm Mm...


De omtalade drinkarna, frozenDaquiries Å min favvo sjoklade i Norge´t : ))


Lite shoot´s, vin å drinkning på Jack före onsdagsklubben.

 
Myser bort baksmällan på Bellis balkong å höpper sen på tåget till Oslo. Typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback