Fullspäckad weekend, likeit.

Hujjuj. Det har hunnit med otroligt mkt denna helg : ) Inte nog med min lilla trip till Borlänge som bjöd på både shopping, middag, filmmys å fika. Direkt när jag kom hem va det raka vägen in i duschen för att fixa mig inför dejten. Funderar på vad jag ska ge er för detaljer angående just dejten. Resume av en dejt liksom. Det var mer än trevligt och fortsatte nästan för länge, då det bara blev 3h´s sömn och jag var zombie hela söndagen. Telefonen gick på högvarv av vänner som ville ha updates, hehe. Blev en sväng ner till paris med flickorna för lite lunch och sen tog vi "Efterrätten" då degernäs, våfflor som ni ser. Sjukt Gott! Sen fortsatte det med myspys hos Mr hunk... Gah, jag har en ny Mr i bloggen, det nii! :*)



Min första dag på nya jobbet är avklarad, Jag var sleepwalker första 2h men det gick! Men hinner inte gå in mer på första arbetsdagen då jag måste infinna mig på den där nedrans rekryteringen på ams kl 15. SUCK! Sen fika med Pernilla & Carro och sen gymmmm. Förövrigt uppstod det en ganska komisk incident på gymmet igår kväll. Inte en lugn stund får man i de här småstäderna, snackas för fullt som vanligt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man spricker ju nästan av nyfikenhet! Men gud vad skoj att du verkar trivas i hans sällskap :) Men stora frågan är, HUUUR träffades ni? Utan att gå in på för mycket detaljer :)

2009-03-02 @ 15:55:17
Postat av: Anna

Du, det där så förjävla gott ut! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback