Idol innan avgörandet

För bövelen. Suttit sen halv 8 och väntat på skiten. För en gång skull tänkte jag titta på Idol (direkt sändning) med andra ord inte på reprisen på söndag när ni andra på bloggen redan avslöjat reslutatet.

Tror ni inte jag missar de? Kom på de nu, men va härligt!! Då får jag ju veta vem som åker ut iaf..

innan reslutatet släppt måste jag säga vad jag tycker. Dock har jag bara "återblicken" att bygga min åsikt på.

Heeeelt klart så va Marcus bäst, han är så sjukt grym.
O tro inte på fan att Johan ryckt upp sig (vore inte så konstigt med tanke på all kritik) trodde dårå aldrig att detta skulle komma från mig. Hans första låt verka ju rätt bra faktiskt.
Cissi förvånadsvärt bra hon med, gillar inte henne för 5 öre annars.
Felicia & Erik va sämst idag (sry Erik)

Kommentarer
Postat av: mikaela

heja erik (a)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback