Jefla modebloggers.

När jag ser på shopping såhär efter. Så ser jag va grymt lite man får för pengar idag. Helt unbeliveble. Anyways, här är shoppingen från Gbg. Fick dock lämna tebax mina nyinköpta sidenbralls för dragkedjan var trasig och självklart har inte Karlskoga samma utbud som Gbg. Får hämta ut något annat nice istället =)

För det första, jäävla mode-slavar där ute som gått och köpt ALLT som stod högst upp på min priolista till vårgarderoben. Expediten liksom hånflinade åt mig när jag frågade efter det ena slutsålda plagget efter det andra. Var visserligen ganska förbered på detta fenomen eftersom varenda modeblogg har bloggat om tex. dessa byxor.

ginabralls
Vilket fall som helst hittade jag ett par likvärdiga (om inte snyggARE) från monki, 300spänn är ju som hittat.

       

shopp

Adjöss med tvåtusenriksdaler. Men jag är glad för det :)

Kommentarer
Postat av: Christel

Kan säga att jag älskar de där byxorna, sketschnygga!... men sen gör det mig galen för bruttan som gör reklam för Gina är tamejfan snygg i precis allt!!Man kan klä henne i en sopsäck och hon kommer fortfarande få det att se snyggt ut! Gaaaaah!!

2008-03-11 @ 20:45:43
Postat av: Alexzandra

Christel: JAG VET! Så sjukt orättvist! Så himla snygg är hon. De hade ju en annan modell ett tag, funkade inte alls så de tog tebax henne. :-I

2008-03-11 @ 23:26:56
Postat av: Pauline

Vad mkt snyggt du hittat! :) Vita tröjan med svart var verkligen i min smak!

Postat av: jess

men om du fick allt det för 2000 kr så fick du ju ganska mycket skulle jag säga. eftersom det var skor med och så, och byxor. så jag tycker att du lyckats bra=)

2008-03-12 @ 11:38:34
Postat av: Alexzandra

Pauline: Jag gillar oxå det linnet jätte mkt. Billigt oxå, 129kr

Jess: Det kanske du har rätt i, men jag fyndade ganska mkt. Skorna köpte jag bl.a på barnavdelningen - precis samma sko fast 200kr billigare. Den gråa luvtröjan va nedsatt till 100kr osv... Inte min starka sida att fynda men denna gång kanske jag lyckades iaf ;D

2008-03-12 @ 21:29:24
Postat av: sandra

Jag är också på jakt efter dom där på MOnki =) snygga som bara den =)

2008-03-17 @ 13:20:33
URL: http://sandragranath.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Sandra: Dem är gorgeouse, har bara inte börjat använda dem än. Sparar mig lite, o jag menar nu är det ju vinter ute IGEN! suck.

2008-03-17 @ 14:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback