Juldan is here.

Då va julhelgen snart över ;-I Den har vart underbar kan jag säga. Finaste julen nånsin, P och jag har fått en ny kick nu med hem flytten och allt. Love U. Har inget att klaga på med våran hemkomst. Hel nöjd med alla julklappar är jag oxå. Är ni nöjda? Förtillfället ligger jag och dricker en baileys mjölk och det är snart dags att dra till Bella. Kolla hennes lägenhet och träffa tjejerna. Sen måste man säkert dra till statt vid 23. Måste säga att de är lite jobbigt när man måste välja mellan vänner och partner. En fest med flickorna på och en fest där partnern och ens gemensamma vänner är. Aja, vi ses ju snart på krogen allihopa så :D

Har min guldkorsett från hm idag & kostym byxor. Även fast korsetten är lite fel konstruerad så fick det bli den. Den andra kändes så "påklädd" och tråkig. Har inte kännt mig speciellt taggad idag ändå så.... Har vart och hälsat på älsklingen`S farmor/farfar, åt chocklad ask till frukost och sen har vi inte hunnit så mkt annat..  Hoppas iaf att jag kan ha kul ikväll, har lite svårt för det ibland. Vad händer ikväll för er bejbs??

pony2

Kommentarer
Postat av: Camilla

Bio :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback