Denna dag!! ;`-[

Vilken dag säger jag bara. Jag skulle kunna hamna på psyket för mindre.

Ska hämta ut pojkens o mitt norska kontatkort men som vanligt så funkar inte bakomaten där. O för att komma till nästa bankomat måste jag åka in genom bomringen (väg tullen). För tro inte att Norsk jävlarna tar svenska visa kort inte, resten av europa men inte Norge. Sätter mig i bilen för att åka, för det första höll jag på att gå i bitar när inte säkerhetsbältet funkade. O sen startar inte bilen... (jaha, så va det med dagens ärenden) efter att ha ringt till P och beklagat mig så startar den iaf...

Brummar ner till adecco och frågar om vårat förskott som fortfarande är på vift. (7000 som är spårlöst försvunna) den goda nyheten var iaf att de bara är halv skatt på lönen vi får imorn. En positiv sak med detta fucking land, halv skatt i december.

Går in på Only, som jag förövrigt handlat väldigt mkt på här i Norge. Mycket fint! tröja
O även denna gång har de fått in massa nytt, bl.a nyårs kläningar i alla sorter. Fastnade för speciellt en. Eller den fanns i 3 olika sorter. Hel svart med tyll och vit med röda blommor eller guld färgade blommor.
Som expediten la fram det så, Guld - Nyår, Röd - Jul, Svart - Anytime. Provade den svarta i small och den va helt perfekt, då säger den lilla skinny bitchen att de redan står 2 på kö för just den. Hon kan med andra ord inte sälja den. Ehm? Jaha. Varför hänger den då ute i butiken? Hon skulle iaf ringa mig när de andra 2 bestämt sig. Som om dem kommer släppa taget?. Skulle inte tro det.

När jag ska hemåt är det en tant som kör framför mig. O hon si så där tvääär stannar 2 m framför ett övergångs ställe. Jag bromsar för glatta livet o jag tror halva däcken slets ner. Om inte annat va jag centimeter ifrån att köra in i hennes röv. Oja, jag gav henne fingret! mad Kul om man hinner ha bilen åtminstone en vecka innan man krockar.bild2

Hämtar ut kontant korten tills sist, trodde de skulle bli problem (som med allt annat) för att de står Patriks namn på ena kuvertet. Men då hade jag fan lappat till karln. Bilen startar inte igen, misstänker bensinstopp. Testar ett antal ggr och tillslut lyckas jag. Känner mig förövrigt som världen fattigaste, fast att jag inte fått med mig nåra påsar hem. (ok, en väska från hm 249:- riktigt classy.) O så 2 nya diadem, bröt sönder de svarta-mesta-använda herrom dan så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback