En fråga.

Eftersom jag är relativt ny så har jag fortfarande lite funderingar.

Den är gällande kommentarer. Hittills har jag svarat på era kommentarer på era sidor. Men jag ser att många svarar i sina egna inlägg på kommentarerna? Jag själv skriver ganska mkt kommentarer (i vissa fall förväntar jag mig inget svar eftersom de just är en kommentar bara) men andra ggr ger man ju en lite längre åsikt och kanske en följd fråga. Men efter en stund har jag såklart glömt bort vart jag lämnat kommentarer och går därför inte tebax för att se fall jag fått nått svar. Så vilket är de vanligaste sättet?

Går ni andra tebax till bloggaren och kollar fall personen i fråga har svarat på eran kommentar eller förväntar ni er att få svaret till eran blogg?..

Kommentarer
Postat av: Linda

Man blir alltid på bättre humör av att det är helg. :-) Tyvärr är den över lika snabbt som den kom och så är det vardag igen. Nåväl, denna vecka finns det några ljusglimtar: i morgon ska jag äta ute med en kompis efter jobbet och på onsdag är det någon slags konsert. Trevligt! :-) Hur har din helg varit?

Postat av: Carro

att få kommentarer i bloggen tycker jag är bättre...

2006-11-06 @ 19:39:30
URL: http://www.skrikcarro.blogg.se
Postat av: Anonym

Om du vill exempelvis kommentera något i min blogg så svarar jag på min blogg till dig. Det är så alla "stora" bloggare gör.

2006-11-07 @ 09:13:32
Postat av: Alexzandra

Anonym - Men jag ser inte mig själv som en "stor bloggare".

Är de oki för er andra att jag svarar till era bloggar dÅ? jag vet att jag frågade men de känns som att mina kommentarer inte blir sedda om jag svarar i mig egen. Mer tips tack.

2006-11-07 @ 10:07:29
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Angelica

Jag brukar svara i min egen blogg på kommentarerna jag får. Det brukar funka fint!

2006-11-07 @ 12:46:13
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Carrro

tycker det är sjysstare att skriva kommentarerna i den andras blogg. enligt mig..

2006-11-07 @ 15:57:51
URL: http://skrikcarro.blogg.se
Postat av: Lisa

Om någon som har blogg kommenterar mina inlägg, svarar jag, som du vet, på den personens blogg. Detta gör jag för att jag själv helst vill ha svar på min egen blogg om jag är ute och kommenterar. Läser nämligen jättemånga bloggar,och det är omöjligt för mig att leta upp om jag får svar eller inte på de kommentarer jag ger! Kommer knappt ens ihåg vissa kommentarer, så det skulle bli ganska svårt.

2006-11-07 @ 22:38:32
URL: http://dorleen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback