Forgott.

Hahaha. Va så nedrans stressad imorse, åt tom frukosten i bilen. Så i all hast glømde jag lägga ut nykeln. Snutten ringde precis før att han inte kommer in. Finns inge annat än att åka hem och lämna. Skønt en sån seg dag som denna. En hel halv timme slipper jag, o det tänker jag inte skriva av. No way.

P ska ladda hem nån riktigt bra skräckis till ikväll (hoppas jag) och så skulle maten stå på bordet när jag kom hem. Mys.. Behøver lite fjäsk med tanke på att jag ska skjutsa han i natt. Han børjar 04. tjoho!
Men hellre det än att jag blir tvingad till bussen. skock


Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, vilken lyx :) Men så ska du ju också skjutsa honom väldigt tidigt imorgon, då är det inte mer än rätt att han ordnar lite för dig ;)

Angående din kommentar i min blogg.. jag tycker det är väldigt svårt att veta hur man ska svara, jag har ännu inte bestämt mig för om det är bättre att skriva kommentaren hos den som kommenterat, eller i sin egen blogg. Det är ju allra enklast att svara i sin egen, men det är inte säkert att den andra personen skulle se det då. Ifall det är nåt viktigt man vill få fram. Nu svarar jag iaf i din blogg ^^

Och vad gäller kunderna.. oh ja. Den där har man ju hört förr: "dålig service". De säger det vad än problemet är, ett annat klassiskt kunduttryck är "falsk marknadsföring". Det är lika skrattretande varje gång då jag som läser om sånt där i skolan vet precis vad det är och inte är ;)

Postat av: thowe

Nej, menar askarna behöver ju inte vara dyra! :)

2006-11-27 @ 16:21:16
URL: http://toe.blogg.se
Postat av: Sofie

kul blogg!

2006-11-27 @ 18:44:51
URL: http://www.sofiesofie.blogg.se
Postat av: catya

usch, jag klarar inte se skräckisar, I´m so chicken ;)

har du hunnit kolla de 4 avsnitten som finns ute på o.c4 ?

2006-11-27 @ 19:11:35
URL: http://catya.blogg.se
Postat av: Ida

då gör jag inte det i fortsättningen...
*promise*
förstår att d e irriterande!

2006-11-27 @ 20:54:05
URL: http://bjarkstedt.blogg.se
Postat av: malle

Oj, haha jobbigt att gå upp sååå sent på natten /morgonen (?) va trött

2006-11-27 @ 21:36:49
URL: http://brilliance.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Sofie : Tacktack ;D

Catya: kollade avsnitt 2-3 igår, och børjar ju faktiskt ljusna lite nu ;D O du, det ær ju en sån hærlig kænsla att va lite rædd och krypa in i ælsklingens famn. Se en skræckis nu!

Ida: Skønt att du inte tog illa upp. ;P

Malle: Skoja inte, dock va jag trøttare nær kl ringde kl9 æn jag va nær jag skjutsade honom. Men nu ær jag igång :S

2006-11-28 @ 10:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback