Inte min vecka.

Inte min vecka det här. Framgången med ipoden är helt klart bättre.
Men skulle ta mig en promenad till Trygden (motsvarigheten till svenska försäkrings kassan)
Hade inte direkt lust till detta vill jag lova, dock är det ett måste. Väl däl så har jag kommit till fel kontor säger dem. Huvudkontoret ligger på andra sidan stan. No way att jag tänker vira bort mig på andra sidan stan. Speciellt inte när man får gå i snigelfart pga all is. (SAND TACK!) höll på att slå ihjäl mig ungefär 511ggr.

Så var de det där med DC. Vill liksom inte bli insläpp på hublistan. Någon som har några hubfavouriter och skicka över till mig? Pleas. (kommer inte överleva dagen på jobbet utan lite låtar på ipoden)

Lyssnade nämligen sönder de få jag lyckats få in, på promenaden förut.
Eamon - how could u bring him home.
Daniel Lindström - nån slags verklighet
Johnny Cash - walk the line
One blood - (från filmen green street holigans)
Coldplay - trouble

Kommentarer
Postat av: Mod

Tro mig, snart kommer du kunna allt om din Ipod, det är bara att hålla ut :D

Postat av: Lisa

Alright, vet hur det är ;) jag ska, när jag kommer hem, försöka ge dig korrekt hub-adress till mina favorithubbar! Och by the way, vad passar bättre än lite coldplay i dessa kalla tider?

2006-11-02 @ 15:28:55
URL: http://dorleen.blogg.se
Postat av: Debbie

Attans då, det är lika halt här kan jag säga! Ramlar hela tiden, who need alcohoool ;P

2006-11-02 @ 15:56:25
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Linda

Jag har nu haft inte bara en utan två bättre dagar, vilket iofs inte är ngt underverk med tanke på hur tisdagen var. I morgon är det dessutom fredag, vilket är ännu bättre!! :-) Jag jobbar inom skola och förskola, har mängder med människor som jag förväntas samarbeta med och ibland går det bara inte som man tänkt sig, vilket säkert är ännu en anledning till den låga tisdagen... Vad jobbar du själv med?

2006-11-02 @ 21:27:26
URL: http://amoena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback