Utmaning/favvo bloggar.

Blev utmanas utav Camilla att lista mina 10 favourit bloggar. Dock vet jag inte om jag kommer på så många. Plus att jag har några som alltid brukar va med på mest aktiva men som jag nu inte hittar. 

 
 lila hjärtaDessa läser jag iaf gladeligen:

 Yenny - Känns som en ärlig och stark individ.
 Jeeena - skriver skönt..
 NoScarlett - Verkar va en tuff tjej som står för va hon tycker.
 Prinsessans dagbok - Sötaste familjen, så bor dem ju i norge med. Like me :P
 IzZa - en skön lirare - intressanta inlägg, står för sina åsikter.
 Catya - blandade och intressanta inlägg.
 Honeydew - så snäll o hjälper till med blogg designen o bra med korta inlägg.
 Wysteriia - Gillar den bara.

Kommentarer
Postat av: NoScarlett

Jag har hittat till dig också :)

Postat av: Wysteriia

Nej fan va söt du e! ;)

2006-11-17 @ 13:39:54
URL: http://wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback