Dans i andebu.

Vettig lördag har jag haft. Eftersom lönen inte kom i fredags så ställde jag in mej på film kväll. Vi skulle bara skjutsa pojkvännens kompisar (ner till byn) trodde jag men de skulle i väg på "dans" som de så fint sa. Va vi inte visste va att det va 6 mil till Andebu.
Efter 50min körning kommer vi till, nått som inte ens hade ett samhälle iaf.
Jimmy börjar knacka dörr i sökandet efter dansen.                                             
                                                                                                                                                       Dans
    
Vilket fall som helst så släppte vi av dem på en typ skolgård fylld med ungdomar. Genomsnitts åldern va si så där 14. Ganska komiskt med tanke på att dem va 25 och 28. Sen åkte vi hem och sket i att svara när de ringde och ville ha skjuts hem.
Elakt jaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback