Herre min jesus, OMG.

Hade tänkt ta nån timme nere på nya köpcentret och sen köpa med subway hem till älsklingen.
Yeah right! Det där behövde man ju en hel dag till,trappor och våningar överallt. 5h sprang jag omkring där och shoppade. Tillslut kom Patrik ner och vi kööpte subway. Sen vare dags för jobb för min del...Så här nöjd har jag inte vart med shoppingen sen....typ förra helgen på ullared men bortsett från det så... I Love this city. När jag insåg att Glitter och nån annan uppskattad assocoar affär tillkommit försvann alla mina vuxen poäng. Tjo va kul, det ända som fattades var Gina. Dock kan man inte få allt :D

Handlade för si så där 2500:- rätt exakt faktiskt. Typ 2 julklappar oxå för att lätta på samvetet, eftersom de mesta dels var till mig själv. Men det är jag värd tycker jag. Hade kunnat handla way too much men fick lägga band på mig. Friis & company har inte vart nått märke jag lagt märke till. Men gud hjälpe mig när jag var inne och tittade på deras väsk kollektion idag. Tar tillbax de där om att satsa på 200kr väskorna från hm för att ha mer att välja på. Hellre lägga mer pengar på nån som verkligen faller än i smaken. Iofärsig skulle jag aldrig kunna välja. Så mkt fint jag inhandlat idag så uj, mkt för pengarna måste jag söga oxkså. Tror ta mig fan inte heller det finns nån som ör så besatt av guld som jag..Allt som glimrar och jag blir helt till mig. Hoppas att guld trenden håller i sig lääänge. Nog för att jag kan fortsætta använda det även när det är "ute" men utbudet i affärerna blir ju inte de samma då.

Ni anar inte vad gärna jag skulle vilja lägga ut bilder. Tog även bilder på saker jag vill ha men som jag avstod från. Dock är de fast på mobilen så jag vet inte hur jag ska lyckas med det.

shopping

Kommentarer
Postat av: Lisa

snygg bild och jättefin blogg :)

Postat av: Alexandra

Oh, vilken härlig rosa bakgrund du har ^^ fint namn också...

2008-10-08 @ 08:30:28
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Alexandra: Man tackar å tackar :)

2008-10-08 @ 10:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback