Kappahl kund?

Kappahl
Det här med att bli vuxen alltså. Ena stunden känner jag mig som 15 andra stunden som en kärring. Tant poäng till mig idag när han satt min fot på Kappahl (inte för att köpa present till lillasyster) och inte heller underkläder till mamma... Såg nämligen ett par leopard leggins i skyltfönstret. Tänkte att de skulle säkert funka bättre än de jag har nu. Jätte tunna i strumpbyxe format från gina. (gillar dem inte alls..) konstigt nog drog jag inte bara till mig tightsen utan fastnade även på deras smycke avdelning. Förvånadsvärt bra va den, massa fina hår acessoarer och annat krims krams. Kanske bara är i Norge vad vet jag... Nån annan som fyndat på kappahl senaste tiden?

Köpte även mitt första par byxor på hm. Inte för att jag ogillar hm, det gör jag verkligen inte! Men trogen diesel jeans köpare som jag är så har det helt enkelt inte blivit av. Idag dock köpte jag ett par mörkgrå stuprör i manchester. 249 spänn. Hallå!? Satt as bra o så billiga? Har man växt upp när man slutat handla jeans för 1500:-? bra eller dåligt vet jag inte.. Fast det märks i plånboken iaf.

Kommentarer
Postat av: Angelica

KappAhl är inte längre en kärringbutik, jag har köpt massvis med snygga partylinnen där, believe it or not!! =p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback