Jobb & utgång...

Jobbade själv igår, o ack va dött det var. Trodde jag skulle komma därifrån tidigare men icke. Självklart ska det dyka upp folk som vill sitta kvar o dra sig.. Man får ju ställa upp liksom ;-D

Aja, fick iaf skjuts hem till "festen".... dem andra hade festat sen typ 3 så.. vin

Så kom jag på efterkälken vid 22. Tog en grogg men eftersom inget är öppe i denna bajs stad, så blev det sängen.
P och dem andra fick för sig att dra till woodys. (50+ typ...) lockade inte allt för mkt. Och efter 10min stampade P in igen... Ramlade ner i soffan och somnade där..
image539
Men han kom in till mig vid 06 och la sig : ))

Har även hunnit iväg till gymmet idag o nu har jag precis ätit lite klyftpotatis & lövbiff.
Mims kommer snart så vi ska ta en promenader.

Ikväll blir det fest och påskmiddag hos P`s föräldrar. Hans syster ska ha med killen hon träffa för en vecka sen. En kompis till P (och bekant till mig) från Östersund. Det va han som fick med oss till Norge. Vilka matchmakers hu? <3










Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha 50+ ställe låter ju jäääävligt lockande! Så gammal är inte ens JAG! :D

Glad Påsk o hoppas du har trevliga middagar o fester! Själv slapp jag middagarna i år o går direkt på festandet, hehe.

Kram

Postat av: Alexzandra

Sofia: tackar. Det va väldigt trevligt på middan : ) Så fick alla "barnen" påskägg med trisslotter och strumpor. Kul.. Festandet va dock inte lika roligt, jag blev ensam om att gå ut. :-S

2007-04-07 @ 09:55:04
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Fashionable Gossip

Glad Påsk! Puss

2007-04-07 @ 14:35:56
URL: http://fashionablegossip.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback