Tomt kylskåp & icke existerande shopping..

Ganska fantastiskt va man kan få ihop av "tomt" kylskåp. k?

Det ända som fanns va köttfärs. Men helt plötsligt låg det majs, paprika och champinjoner i oxå. Ganska gott =) En aning mkt kryddat men va fan, jag är ju mätt... så jag spyr snart siik 

Rastlös dag! Är ledig från jobbet (det ena...) pga renovering hela veckan. O för att slippa klaga över all icke existerande shopping så har jag ringt Statoil K-hamn. Ska ta de där 3 dagars komma-in-i-jobbet -igen-dagarna. Vet ju att jag endar upp framför datorn hela dagarna annars. Så imorn är det jag och lokalbussen igen. Jag gillar -not! :-S

R
ingde likningskontorer i Norge så nu ska min deklaration komma därifrån oxå = ) Trots att jag gjort adressändring för månader sen skickar de hem till mina föräldrar. O brevbäraren vägrar lägga i posten där och skickar istället tebax det. Irriterande! Hoppas det blir en slant därifrån me. ;p

Kommentarer
Postat av: Ellinor

ja se där vad man kan trolla fram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback