Finally!!

Idag 15.30 ska jag träffa hyresvärden. Titta på mitt blivande hem och få nyckeln. Måste medge att jag är lite skraj. Jag har ju praktiskt taget bestämmt mig lr tackat ja till lägenheten utan att ha sett den. Ungefär som när jag flyttade till Ggb och tackade ja över telefon :-S Men hur illa kan de va liksom? Ska ju tapetsera om i alla rum ändå.... Hm! Det är väl om badrummet skulle vara åt helvete. Men isåfall står han väl för renoveringen där oxå. Ni får hålla tummarna för mig! Raka vägen till ikea imorn OM det går vägen med allt....

vinröd

Finns en hel del snygga tapeter.... Men denna vill jag iaf ha som fondvägg i sovrummet. Hoppas att den går att få tag i bara :)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Den där tapeten påminner om mina gardiner i v-rummet :D

Postat av: Alexzandra

Nadja: Vilka fina gardiner du har isåfall : )

2007-12-03 @ 12:00:27
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: sara!

Tapeten finns iallafall på hallbergs! Vet inte om den finns i just den färgen men den finns!=)

2007-12-03 @ 13:10:57
Postat av: Alexzandra

Sara! Ja jag hittade den på hallsberg hemsida så, så långt är jag med : ) hoppas bara att den finns inne... hehe.

2007-12-03 @ 13:28:06
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Emilie

Sjukt snygg tapet!

2007-12-03 @ 14:59:32
URL: http://zatina.blogg.se
Postat av: Jimmy

Annars beställer dom nog hem den på några dar.. ligger säkert på 600/rulle typ.. Gött o äntligen få nyckeln då!! Ha de gött

2007-12-03 @ 15:56:11
Postat av: Alexzandra

Emelie: Mmm den är ju det!
Jimmy: Nja 600kr är nog att ta i. Valde en väldigt exklusiv fondväggs tapet till vardagsrummet och den gick på 309kr/rulle. :) Underbart med nyckel ja...wohoo!

2007-12-03 @ 17:17:26
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Jimmy

Gött i så fall.. Min kosta 600 o alla som madde tog nu oxå... Men det kostar ju att ligga på topp.. hehe ;)

2007-12-03 @ 17:38:54
Postat av: Alexzandra

Jimmy: Ni levde och gör tydligen fortfarande som teenage millioners. haha ;-P Jag ska väl inte ropa hej än, den kanske är svin dyr. Men jag har svårt o tro att den där dyrare än den jag beställde idag. Fy fan jag är helt vimsig i skallen. Färger och mönster och detaljer. Orkar inte med mig själv :-S

2007-12-03 @ 18:14:52
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Jimmy

mm kan väl inte säga att jag är mest ekonomisk i världen... hehe.. men då va jag inte värst kan jag säga... :-) Grattis iaf till lägenheten.. låter ju som den är jättebra! Kul o få göra nytt oxå ju.. Kul att du fått så mycket besökare oxå.. Kram

2007-12-04 @ 11:42:14
Postat av: Sara

Den fanns iaf inne när jag flyttade för 1 månad sen, men inte längre då isf!=P

2007-12-04 @ 11:47:43
Postat av: Alexzandra

Jimmy: Hehe, numera kan man ju gå och handla på kredit vart som helst, ond cirkel. :-S Dock är jag redan inne i den, bekvämt att slippa spara liksom. tackar så mkt, hoppas att de ska bli bra. Ska ringa och ställa lite krav just nu, lägenheten är allt förutom städad iomed att folket blivit vräckta. Huhu, blir en gratis månad till där... O nytt lås med tanke på vilka som bodde där innan. Hm!

Sara: Fanns den? Nu hade de nämligen lånat ut kartan men jag hade ju namn/nr på tapeten så den är beställd. Tjoho!

2007-12-04 @ 12:55:21
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Jimmy

krediter är farliga grejer du... :-S Håller på att bli av med allt sånt nu.. inte kul vill jag lova.. Gött me gratis månader du.. :)

2007-12-04 @ 13:36:30
Postat av: Alexzandra

Jimmy: Det är så sant som det är sagt! :S när jag jobbade i Norge betalade jag av mitt mastercard. Men när jag va i NY nu gick det ju åt skogen med det. hehe..

2007-12-04 @ 20:56:37
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback