Fredagsmys.

De sista 4h på jobbet var outhärdliga. Jag trodde jag skulle dö. När jag blir riktigt dålig sätter det sig ibland på synen. Inte så lyckat när jag ska stå framför en dator och titta på siffror. Dessutom går min träning och kost åt helvete när jag är sjuk hela tiden. Vågar inte sitta och pumpa på gymmet när jag äter pencellin och när man ligger med 40graders feber tar man hellre glass än havregrynsgröt :) hoppas jag blir frisk snarast möjligt för då blir det HÅRD körning fram till juldan. (gäller att inte ropa hej, blir väl liggandes med lunginflamation då...)

Har nog aldrig ätit så mkt chocklad som jag gjort ikväll btw. Kärlek det <3 Blir chocklad istället för alkohol denna helg. Blir min första vita helg på, mmjaa.....
typ hela året? ...Nått sånt iaf!


chockladfrossa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback