I`m pragnent with christmasfood.

Innan vi åkte in till Elite stora hotellet i Örebro för julbord så oroade jag mig för om de fanns dessert. Jag är ju en person som är mer för godis och sötsaker än just mat... Men alltså här snackar vi eget rum för dessert avdelningen. Bredvid ett 30tal tårtor stod små assieter. 6 tjejer från guldfynd utbytte blickor och gick sen och hämtade stooora fat, faten som egentligen va ämnade till maten. Där la vi sedan upp ca 10 olika tårtbitar. Budapest, blåbärspaj, jordnött-kola-kaka, saffrankaka, maräng-chockladmoss tårta, kladdkaka, punsch bollar.....

Och så en skattkista med lösgodis...?!...

innan allt det här hade vi tryckt i oss ---> Lutfiisk, julskinka, kex, mögelostar, revbenspjäll, kalkon, majskolvar, ÅL, lam, rostbiff, ägghalvor, 10 sorters sill, köttbullar, prinskorv, makrill, sallader, potatisgratäng, jansson, gravad lax.
 Verkligen allt!

Behöver jag säga att jag ALDRIG ätit så mkt mat? ;-) och den där desserten va one of a kind. 375kr! jag vet nån som kommer bjuda sin familj på julbord nästa år. För det är ungefär så lång tid det kommer ta innan jag blir sugen på det där igen. Huhu, tur att det bara är jul en gång per år.

ejfullkorn detärok

...Klokren reklam.... ;-p

Kommentarer
Postat av: Emilie

Cheeeezes Christ!!!

Postat av: Alexzandra

Emelie: Det kan man minst säga. Är fortfarande inte sugen på julbord kan jag tala om. :-S

2007-12-21 @ 01:27:20
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback