JA, det lär bli kaos.

pete


Kaos

är bara förnamnet på vad som väntar på juldan. Men orka bry sig om allt och alla. Har fått bekräftat ett antal ggr bara idag att folk ljuger och snackar SÅ mkt dynga! :-S Kan dem inte bara bry sig om sitt eget .... säger jag som gärna gottar mig i skvaller. Men för tusan, dra inte ihop en egen verison.

Ska bli underbart att komma från stan en vecka. SÄLEN. Ioförsig hänger ju alla Karlskogingar med dit så. Haha. Omöjligt att komma ifrån djungeltrumman, knappast som så att "det som händer i sälen, stannar i sälen" Fast personligen kommer jag lämna kvar problemen där när jag åker hemåt.

Får släcka alla problem med min nya brandsläckare som
Jennie rekommenderade. Låter som en fin idè.

Föresten så har jag gjort ett brejjk i bantningen fram till det nya året. En veckas festande i Sälen. Plus att jag har åkt på bihållsinflamation. Det är tydligen aldrig nog, är det inte halsfluss så är det nått annat..... Och när vi går över till 2008 - ja, då vet ni. Beach 2008 närmar sig :)))

Kommentarer
Postat av: Emilie

låter bra det där. jag har fram tills jag åker fritt fram för äta vad jag vill ;P kramar o god jul!

Postat av: Alexzandra

Emelie; det är gött det, asså du lär ju ha måttligt med resfeber? Men se till och njut av Julafton med familjen nu. Kram

2007-12-23 @ 23:57:13
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback