Öling & guitar hero dan före doppare dan...

Jag måste vara en idiot som väljer datorn framför sängen. Visserligen ligger jag i sängen men ändå. Har vart hemma hos Freddan och spelat guitar hero med hans vänner. Lite öl blev det oxå. Hör inte till vanligheterna så här dagen före julafton. Att dricka öl hör inte till vanligheten i mitt liv över huvetaget. Jag hatar öl. Ända annledningen till att jag fick ner de 2 ölen var pga förkylningen. Känner ju liksom ingen smak då. Men attsingen va de där ölen fick mitt huvud att snurra till. Helt plötsligt kändes det som att någon slagit mig med något hårt. SÅ trött! men tänker man tillbax de senaste dygnen så finns det en logisk förklaring ......

Nu ska jag vilket fall som helst stänga ner skärmen och ögonen. ZzzzzzZzzzzz....

-=G O D  J U L=-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback