Ouppnåerliga drömmar =Bra drömmar.

Som den sanna drömmaren jag är måste jag ha drömmar hela tiden. Och som David Gale säger i filmen som heter just The life of David Gale så måste drömmar allid vara orealistiska. Det känns som att jag kan säga "va var det jag sa?" efter det. Efter att så många gånger ha blivit kritiserad för mina ganska orealistiska och uppnåerliga drömmar. Så..... fick jag jag det bevisat. Drömmar måste vara ouppnåerliga för att de ska va drömmar. För i samma veva som vi når dem så är det inga drömmar längre. Smart där.

Med andra ord kan jag fortsätta drömma om att bli
snuskigt rik & gifta med Josh Hartnett ....

Me&bejbi<3

Kommentarer
Postat av: Emilie

HEEEELT SJUUUKT HAN ÄR SÅ JÄVLA SNYGG JAG VILL BARA GÅ OCH DÖ!!! dreggell........

Postat av: Anonym

Hur har du gjort för att gå neer så
mycke i vikt? sjukt glad för svar!

2007-12-10 @ 07:58:12
Postat av: Alexzandra

Emelie: Han är min bejbi, bara min =-P hahha

Anonym: Jag skulle gärna ge dig en utförlig redogörelse för vad jag äter i detalj och hur jag tränar men att sitta och skriva ner allting i en kommentar blir väldigt långt. Dessutom skulle de ju va så mkt roligare att hjälpa någån jag åtminstone vet namnet på :) Du kan ju maila mig istället [email protected] om du fortfarande vill vara anonym så säg till så skriver jag lite kortfattat i en kommentar här vad jag gjort. Jag kan inte säga att mitt sätt är rätt men det är bara hur jag gjort och det fungerar för mig! Kramar!

2007-12-10 @ 08:05:24
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Anonym

jag lyssnar gärna på hur du
gjort?;)

2007-12-10 @ 08:09:56
Postat av: Alexzandra

Anonym: Eftersom du vet att jag gått ner i vikt så är du garanterat från stan :-P Jag ska dock åka iväg till jobbet nu så jag får göra det imorgon. Fast jag har ingen vidare lust att skriva ut det på bloggen för jag tror inte alla andra stackare vill ta del av nån matdagbok. hehe. Så du får maila mig istället. Kram.

2007-12-10 @ 08:12:51
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag håller med anonym! daammmnnn va du gått ner i vikt, hur har du bärt dig åt?;)
Har varit i tyskland hela helgen så nu har jag lite o läsa ikapp;) haha

2007-12-10 @ 08:40:55
Postat av: Jove

Jag måste också alltid ha höga drömmar att försöka nå.. för jag tror egentligen inte att någonting är omöjligt :D

Du och Josh vore jättesöta ihop faktiskt haha.. ;D

2007-12-10 @ 10:54:44
URL: http://hallo.blogg.se
Postat av: Frida

vad roligt! hoppas du blev nöjd med resultatet av rocky road :) jag själv har inte testat på det än ,men den dagen kommer då tiden finns :)
kram

2007-12-10 @ 12:17:40
URL: http://zerendipity.se
Postat av: EBBA <3

Ja, se verkligen Guld Kompassen!
Man kan tro att dne är barnslig, men åhh, den är så riktigt bra. Precis som en film ska vara liksom xD

2007-12-10 @ 14:08:24
URL: http://fogot.blogg.se
Postat av: Jennie

Va fan, har du tappat bort datorn i dag eller=)? Hade ju inget att läsa på jobbet;)!

2007-12-10 @ 21:45:44
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie
Postat av: jässica

här sitter man och klickar runt på dumburken, och kommer fram till kusin vitamins blogg! världen är allt bra liten hörru! hoppas det är bra med dig, och att du lever och frodas! kramkalas Jässica!!

2007-12-11 @ 13:44:35
Postat av: Alexzandra

Jenny: Jag får väl göra en liten redogörelse trots allt :) ah, det kan de ju va värt för en liten avstickare. Alltid kul med lite roadtrips. hehe

Jove: Då är du som mig, ingenting är omöjligt. Jag får tom med för mig att jag ska kunna spara ihop 150.000kr på ett par månader. O jag tror stenhårt på att jag och Josh kommer sluta som ett par. Tack, tycker oxå vi är söta. mohaha.

Ebba: Jag har bara hört bra saker om filmen så den ska jag allt se =-P

Jennie: Hahah, alltid nån som saknar än! Faktiskt så jobbade jag hela dagen sen drog jag och hälsade på en kompis i Örebro. Men nu är jag tillbax hjärtat :))

Jässica: Hello theire. Att världen är liten får man typ konstanterat var och varannan dag tycker jag. Har allt fått en liten uppdatering från mor ang. ditt liv med. Trivs du bra i Gävle? o hundrar och pojkvän har du oxå. hehe. :-D Allt är bra med mig, försöker få det att gå ihop med en svindyr hyra, julklappar, möbler och en massa jobb förtillfället. haha. Kramar!!

2007-12-11 @ 14:14:51
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: jässica

jadå, jag trivs allt här uppe i gävle, skönt o komma bort från äckelörebros län. Jadå, har lyckats lura en karl o falla för mig, så är förlovad och gängar stadigt med robban 23år! jadu, hundar verkar ha blivit nya samlingsgrejen så har tre st, en liten valp och två bjässar, ena hunden är 97 i mankhöjd så är lite trångt i sängen om nätterna. Så är jag fortfarande inne på hästtönteriet så har två hästar för tillfället, en jäkel skicka jag på slakt för ett tag sen. Var nå fel i skallen på den pållen. Annars jobbar jag och står i! ja det är inte lätt dessa tider när allt är så dyrt, vi bor gratis och det är en jävla tur det! kramar!!!!

2007-12-11 @ 15:00:34
URL: http://jaassica.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Jässica: Mm omväxling förnöjer :) Förlovade oxå, det hade jag missat. Grattis får man väl säga! hehe. dock har jag redan hört om dina stora kalvar. O i sängen, fy tusan. Fast hellre det än håriga katter. Men hallå bor ni på landet då lr, tänkte på hästarna? Varför bor ni grattis? Soft. O vart jobbar du, har glömt ;P Det kacklas ju så mkt så man inte hinner med över bordet där i ert hus. hehe. Va ju med mamma dit för nåra veckor sen bara. Kram

2007-12-11 @ 16:04:04
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: jässica

ja jag kan tänka mig att det är rena syjuntan när mamma och marie sätter igång=) Ja, vi bor på landet, är ju ett krav när jag vägrar sälja hästarna. Har jobbat inom resturang,men tydligen är det pissvåty o få tag på jobb, så i söndags började jag som telefonförsäljare och är redan trött på skiten. hujedamig! men ingen idé o lsuta innan första lönen för då lär man bli blåst, cheferna är av annat ursprung än svenskar och man vet ju hur sådana fungerar. men söker jobb lite här var, men som sagt svårt som attans!
läste lite i din blogg, verkar gå bra för dig, vad kul!!
kraam

2007-12-11 @ 16:08:00
URL: http://jaassica.blogg.se
Postat av: Carolajna

ojda, inte visste jag att du bjod in Mr.Josh till min lagenhet under din vistelse har:) Way to go my darling. Haha.
Miss you

2007-12-12 @ 20:14:26
Postat av: Alexzandra

Carolajna: Jo visst vet du. Det va nånstans i mellan att du va hos Soo, i skolan lr på efterfest. hehe. :) Saknar dig! Hoppas livet leker.

2007-12-13 @ 12:52:08
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback