Mitticity

Kl 06 imorse ringde klockan. Skjutsade bejben till jobbet och drog sen till gymmet. Crazy! Vid 9 kom Ewe och hämtade mig så hon, jag & Amanda tog en tur till K-stad. ;-)

shopping

V
i tänkte banga mitticity och tog bergvik istället. Dock va det genom gått på en halv timme. Så... Mitticity blev det. Fräsht litet varuhus, fast det är ju nybyggt så...

Hade ju inga direkta pengar att shoppa för. Men jag gjorde ett kap, ett par svarta såna
här. Lite uttjatade i kändis världen, men inget att bry sig om. Jag vill ju sååå gärna lära mig att ha höga skor. Killer legs! O 150kr så.. Sen blev den en väska oxå. Kände att jag saknade en svart herrom dan, o jag är fortfarande helt inne på stora väskor. Annars, 2 fyllor coctail och lite rosenrot. (vad jag nu ska ha det till? hehe...)


Kommentarer
Postat av: Maria

Man får helt klart mycket snyggare ben av högklackade skor! Det tar inte så lång tid att lära sig gå i dem, du får öva hemma lite först innan du vinglar ut på stan ;-)

Postat av: Anna

jag kommer säkert också vilja ha kvar den, bara för att få kolla på den ibland. å vad fint med tiara. funderar också på att ha nåt sånt..men vill inte ha nån uppsättning eller så.. ska nog bara ha lockar. vill ha ganska enkelt.
Vi är inte så sammanhållna i klassen. men några har bokat resa till cypern. får se hur jag gör, har varit ute och res väldigt mycket i höst till sydamerika och peru..kanske får bli en sista minuten. skulle hellre vilja åka iväg med mina kompisar som jag umgås med, eller om man hade en klass som man umgicks mer med. åkte du på nån resa? vad gick du för linje?

2007-02-09 @ 16:32:31
URL: http://annalindberg.blogg.se
Postat av: Emma

Länkar din till din blogg, om det är okej? Måste säga att jag är lite avundsjuk på dig som bor i Norge =) min bror har stadgat sig där och skaffat familj. Gillar Norge starkt... !

2007-02-09 @ 20:40:19
URL: http://lwemma.blogg.se
Postat av: Emma

Det känns superviktigt och minst sagt SUPERSKÖNT att ha ordning och koll. En fördel men stök är väl att man kan hitta på någon gammal goding man glömt av och vips så har man en "ny" väska, tröja, byxa eller vad som helst. =P Men jag ska nog fixa min snart så att jag får mer ordning iallafall. Jag måste väl säga att jag faktiskt är ganska nojig när det gäller kroppen, gillar inte tabletter och sådant.jag mådde jättedåligt av p-piller och vissa mår jättebra så om du mår bra så borde du ju fortsätta äta ifall du inte vill bli med barn :)det är så himla mycket prat, Är det farligt eller är det inte farligt?! Man blir helt förvirrad, men jag valde att sluta sen visar det sig om jag börjar igen. huvudsaken är väl iallafall att sexlusten inte stupar! :D

2007-02-09 @ 22:59:12
URL: http://lwemma.blogg.se
Postat av: Anna

Okej. Nej jag tänker också att jag kommer att ångra mig om jag inte åker. så jag får se..börjar bli mer och mer sugen nu när studenten närmar sig. i karlskoga har ju typ det här med cypern blivit som en grej som hör till studenten. har jag tur får jag väl kanske tag i nån billig sista minuten :P

2007-02-10 @ 08:56:37
URL: http://annalindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback