Periodare?

Har kommit in i någon mupp period. Har inte lust med nått, samtidigt vill jag göra massor.
Fastnade väldigt mkt för
Uno & Irmas låt från melodi festivalen. Får en konstig känsla när jag hör den ;-Z

Kaan inte bestämma mig, ifall jag ska på toa.... ha! Badrummet är fortfarande inte klart så jag måste gå ner 3 trappor och använda toan i tvättstugan. Jobbigt värre. Speciellt om man träffar nån i trappen när man kommer i myskläder. black blink

Skulle behöva komma ifrån ett par dar tror jag. Suck. Allmänt trött på människor, uttråkad. O det hela kan faktiskt bero på att sentimental (lingon) veckan precis startat. Orka!

lingpn

Kommentarer
Postat av: Crazypill

På tal om toa, jag behöver verkligen gå! =)

Postat av: Angelica

Hälsa på mig i Karlstad.. ;) Faktum är att jag och Thomas kanske ska dra iväg på nåt spa som tydligen finns i Karlskoga, då kanske man kan våldgästa dig en sväng? =p

2007-02-06 @ 09:59:05
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Åh så drygt o springa ner dit för att gå på toa! :S Jag är en sån där som jämt går upp mitt i natten ;P orka gå ner i tvättstugan då liksom...:)

2007-02-07 @ 01:06:40
URL: http://wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback