10 unknow things

Stulen hos Catya.

Så 10 saker ni inte visste om mig confused

-= Jag kan inte behärska alkohol (dock har jag aldrig suttit i fyllecell, tro det lr ej..)
-= Jag blånekar och försöker hålla inne med sanningen in i det allra allra sista. 
-= Jag har vart på 3 rättergånger. (fast jag har inte vart "the bad one")
-= Jag har gett 2/3 pojkvänner en riktig örfil.
-= Jag har aldrig haft en one night stand.
-= Jag vill ha glasögon. Tycker det är sexigt ;D (dock vill jag inte ha sämre syn, såklart)
-= Jag blev utvald till Karlskoga`s - vårflicka år 2002 (mamma va med 1980)
-= Svt 1 ville ha med mig i ett reportage som hette "En missbrukares brott" pga att jag blivit överfallen några månader tidigare. Jag tackade nej eftersom jag ansåg att de inte va en missbrukare som överfallit mig.
-= Jag höll på med gymnastik i 8år, vann både VM guld och silver medalj. (stör mig lite att de aldrig blev guld) höll även på med simhopp o drillning ett par år..
-= Jag har förlorat 2 familje medlemar och 2 släktingar under loppet av 2års tid. (med andra ord 4 begravningar)..

Kommentarer
Postat av: catya

kul att du hagade på sötis : )

häftigt med vm medaljerna !!

puzzz

Postat av: Angelica

Oj, en grej blev jag ganska paff över som du avslöjade, men jag väljer att INTE skriva det här. =p

2007-01-05 @ 11:28:06
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Ellinor

Wow du måste ha varit duktig :)

2007-01-05 @ 12:24:50
URL: http://sharpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback