Jobb på G, i hope...

rich

T
omorrow 10.30 (anställnings intervju?) Inte direkt, jobbet lät redan givet. Men man ska inte ropa hej. Inte glamorösaste jobbet men jag hoppas på lite svarta pengar. Haha. I`m no rich bitch at the moment.

Skulle byta ett underkläds set idag, det är en present men jag hade valt fel storlek. Asså det har legat i påsen sen i lördag´s men eftersom trosorna inte va plomberade så gick inte de för siig. Suck. Jag sa till henne att expediten borde ha frågat om det med tanke på att jag bad om present kartonger. Men ikke, hon kunde sträcka sig till att byta bh`n och de va ju väsentligast. Kunde ha stått på mig i know. Men strl 36 lr 38 spelar förhoppningsvis inte så stor roll. Hon får komma och äta lite gratis skräp-käck hos mig ett par ggr. Så ska de väl passa sen ; ))

O finally har Bella klarat uppskrivnigen, typ 2ggr om jag inte minns fel : )

Kommentarer
Postat av: bella

haha wiiie det är jag det !!!! ngt spec du önskar på din b-day ? =)

2007-01-23 @ 09:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback