Some needs..

baja Bajjamajja nåN?

Knäppt!
När jag skulle gå in på min sida kom det upp en lösenords ruta. Why?
Aja, det märks väl om nån kommer in på min sida...

Idag är dem här o fixar nytt golv i badrummet, med andra ord ingen toa....
I have some need just nu. Fan. Mamma kommer o hämtar mig kvart över 10, får "use`a" toan på gymmet. waqlk haa..

Annars ska jag ner till stan o fixa present till mammi, sen fika med Lissa & sen jobb.
Ooo fixa pancakes till`s P kommer hem. <3

Har sökt ett jobb som jag veeeerkligen vill ha, dem söker folk hörde jag ; P  *Tummarna!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Tack för synpunkten i mitt inlägg om tankarna i ett förhållande! =)

Förstår vad du menar med det du säger, det handlar inte om att skaffa barn utan om planering mer.. hur ser framtiden ut för oss? Vad är tänkt?..
Flytta ska vi göra i april *ler*
Hund vill jag inte skaffa då det inte finns tid för det just nu (två st som har heltidsjobb)
Resa går inte då min sambo är LIVRÄDD för att flyga och verkligen vägrar haha

Tro mig jag har tänkt på allt det där ;)
Jag är väl mer inne på att jag vill knyta våran band på riktigt om du förstår vad du menar?
Kyrka..klänning ja resten får du lista ut själv *ler*

Postat av: Maria

Jag kom in på din sida iaf :-) Usch vad jobbigt att inte ha någon toalett - din stackare! Hur länge ska de hålla på att jobba i ditt badrum då?

2007-01-31 @ 11:10:49
URL: http://mariaridefors.blogg.se
Postat av: Angelica

Jag håller tummarna för dig!

2007-01-31 @ 14:08:57
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Maria

Att vara utan badrum är en riktig prövning! Jag är inte avundsjuk på dig.

2007-02-01 @ 07:53:38
URL: http://mariaridefors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback