Örebro-Göteborg-Karlstad trip..

Igår morse körde en pigg Alexzandra hela vägen till Gbg. = ) Anlände till ett soligt och fullspäckat Göteborg med ett påladdat kontokort. O ni vet väl hur det är, när man pengar så hittar man inget. Denna gång va inget undantag. Hittade inte ett fukking shit! Därimot hittade Patrik en himla massa, han som inte hade pengar & inte skulle handla :-S Ahh.... Jag va rätt okontaktbar där ett tag. Sprang omkring som en yr höna och letade koftor, "the" ribbade linnet, smycken, mysdressar, shorts, skoooooor.... 

shopping

O som jag längtat efter att få besöka topshop. Det är typ första affären vi tog oss an. Jag visste att jag ville ha ett par vita jeans shorts och det hittade jag. Men efter det visste jag inte ens va jag ville ha. Det är bättre när man har en avbocknings lista lr liknande. Jag har iaf en tendens att springa och leta "wow-plagg" annars.

  <-- Killavdelningen is the shit! jepp jepp!

Efter shoppingen blev det ändrade planer. Vi orkade inte med varken liseberg lr hotell. Nog för att jag va väldigt vrång o tänkte åka till Trollhättan och sova i bilen... Men p övertalade mig att vi skulle åka hem och ta K-stad idag. Så blev det ; 9 Stannade i Alingsås och åt på kinan, friterad banan till efterrätt. Orgams!

kinan

Imorse kompletterade jag upp lite och sen tog vi en lunch i det underbara sommarvädret. Riktiga sommarfirare har vi vart denna helg. ;-D

Kommentarer
Postat av: sarah

eler hur<1 Killavdelningen knäcker :)
Handlat ett o annat halsband där :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback