Tyskland here we come .....

Har varit på kalas hos familjen. : ) Vilka vildar mina barnisar är.

Hela min systers rum är typ täckt utav
bratz, dockor, mattor, tavlor, påslakan, lampor....  Av mig fick hon ett Jordgubbs halsband á la Kenneth Jay Lane. Hittat på guldfynd (självklart köpte jag till mig själv oxå, ubercute!) Sen en lika cut smyckesbox i rosa. Hon måste ju ha som storasyrran : )

Har haft sjukaste huvudvärken idag, aldrig mer vin säger jag bara %-( Har sovit ett par timmar eftersom vi bestämde oss för en Tysklands resa idag. Typ nu faktiskt. Ska avsluta denna nyttiga pizza,barbietårta dag med en bigtasty tänkte jag... Sista helg dagen idag juh! 

fffHörs imorn kväll sötnötter : )

Kommentarer
Postat av: Sofia

När åker ni då? Jag vill också, gudarna ska veta att jag behöver miljöombyte!

Postat av: Alexzandra

Sofia: Vi åkte 5min efter att jag skrev inlägget :-)

2007-05-09 @ 09:13:18
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Anna

Varför ljuga? Helvete, Josh Hartnett är inte tokig han... Inte skulle jag banga! Haha

2007-05-09 @ 09:30:12
URL: http://tickys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback