Har inte tid...

att blir sjuk.....

När jag är ledig klagar jag. O när jag jobbar vill jag hem... Otacksamma människa. Sista timmarna på jobbet idag kände jag mig ovanligt hängig. Shiiit tänkte jag. Gode gud jag har inte tid att bli sjuk den här veckan. Snälla skona mig. Sitter här nu febrig och ont i bröstet :-S

Imorn ska jag hinna med:
- Morgonträning med mamma (om inte sjukdomen bryter ut..)
- Kolla på 2 lägenheter.
- Jobba första dan på Guldfynd 13-17
- Träna pump.
- Bio i Örebro - Saw 4.

Tidsoptimist javisst!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

åh kolla lägenheter? Najs:)

Postat av: Alexzandra

Ellinor: Ah, fast ingen av dem va i mitt tycke. Fast jag har tackat ja till en annan utan att ens ha sätt den : D

2007-11-20 @ 15:09:01
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback