Nedrans stattshotell.

nekad


Det är väl helvete!
Ju mer jag vill in desto mer skiter det sig. Jag pratar om stattshotellet. Igår, då jag satt o sa till alla att det skulle bli grymt mkt folk ute. O visst vare mkt folk alltid. Själv stod jag på utsidan, fjäskandes för vakten i säkert 40min.... Denna gång var jag inte för full, hallelujah! Nä det va fullsatt! fullsatt i sketna Karlskoga. Inte nog med att jag väntade på taxin i en timme, sen kommer jag inte in. Gick miste om alla ragg, ex och vänner .... Som sagt jag fjäskade i 40min men han släppte inte in en pers.... 01.55 stod jag där, minglades med folket som kom ut = ) wohoo.

02.50 fick jag ett sms "Tyckte du såg bättre ut än nånsin...." mmja, det va från Josh. <3

Många bollar i luften nu, 14dec kanske vi får kramas. haha.

Kommentarer
Postat av: Sara

ja fy fan. var sämsta "utekvällen" ever..

2007-11-25 @ 21:17:12
Postat av: Alexzandra

Sara: VERKLIGEN! :-S

Postat av: Julia

haha rolig bild, fast äcklig :P

2007-11-27 @ 17:49:15
URL: http://juliakrischel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback