Annorlunda söndag...

Helt vrickat.

candysgio

Behöver jag ens säga att mitt knä är trasigt? Fast jag har åtminstone inte en glasbit i foten (som min kompis har...) vi har fått cykla överallt idag eftersom hon inte kan gå. Hur udda är inte det? Det hör fan inte till vanligheten att jag blir omkring skjutsad på en cykel en bakissöndag. Först till pizzan (väntat en veckan, inte värt det...) sen vidare till videobutiken för att köpa godis, chips, dricka och glass för si så där 200kr. Snacka om att äta med ögonen! Just nu känner jag mig så neeedrans illa mående att jag aldrig mer vill äta sån här skit. Fast det vore ju en överdrift eftersom jag antagligen är lika sugen om en vecka igen.

Lite konstigt när man vaknar upp en söndag och inte minns nånting. Minns inga jag träffade och ingar har tydligen sett mig heller?... WTF! Var höll jag hus?. Ännu roligare är det när andra vet mer om än en vad man själv vet. Får liksom sms där det står "Ryktet säger att du har pojkvän" folk har sett dig hångla med den personen, folk säger att du vart på mataffären hand i hand med en kille. Hallå, vem är det som vet allt det här? Det är nämligen ny information för mig : )) Människorna i såna här små hålor har uppenbarlige inte så mkt att prata om. Kul att man kan stå till tjänst med lite
gossip.

Kommentarer
Postat av: Elin

ojj ojj ojj, det var inte lite godsaker :D

Postat av: Alexzandra

Elin: Hehe, skoja inte. En aning för mkt faktiskt ;)

2007-10-30 @ 19:56:47
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Sara

haha humman, jag träffade dig och du var askalas, fick typ rädda dig flera ggr från att ramla och slå dig;P men kul var de:) puss från Laala

2007-10-31 @ 11:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback