Big empty house.

Sitter här i min ensamhet och lyssnar på Boyzone & skalar räckor. Lördag`s mys, lr inte.... Bara lugnet före stormen mina herrar o ladys : ) Råladdad ju, kanske lite för laddad. Brukar ju sluta med att jag inte tar mig in på krogen ens. Det skulle vara en mardröm om jag hamnade i den sitsen idag. Fybubblan!

Blir upphämtad här om drygt 1 ½h. Kom ju på här för en stund sen att jag glömt köpa nått. Hade tänkt handla med mig nån fin blomma. Men jag har liksom vart alldeles för lat/bakis för att ta mig ner till stan. Usch vilken dålig människa jag känner mig som :-s

forgiveme

Kommentarer
Postat av: fiorella

haha boyzone :D det var inte igår. Ska med lyssna på dom imorgon. åh stockholm. fasiken vad najs.. Jag ska dit om 2-3 veckor. Hur har helgen varit?

Postat av: Alexzandra

Fiorella: Nej det va ju inte det :-S "words" är så den bästa låten ;) Sthlm ska bli kul, har aldrig festat där så... Helgen har vart gaaaalen, trasiga knän igen och minnet är som bortblåst, din helg då?

2007-10-28 @ 13:46:58
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: caroline

Du är utmanad ;D

2007-10-28 @ 23:20:33
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback