Höst i NY... 6days to go...

autum..

Finaste höstvädret är det idag. Nu när vi är inne i Oktober så är det väl bara att acceptera. Det är höst! Oktober är ingen bra månad för mig. Mycke mörka minnen. Fast idag är det allt annat än mörkt ute. Solen skiner. Har varit iväg och pumpat muskler, gymkortet går ut imorn ;-S Då blire inget nytt träningskort förens jag kommer hem från NY. Fast min NY-friend kan fixa provträning 1 vecka där nere. That a like. Måste ju kolla in ett americanskt gym liksom. De ligger ju lite före oss så jag vill se va de har att komma med. Hade en fika med Carro (det är hon som är NY-frienden) igår kväll. Och innan dess har jag inte riktigt fattat att jag åker på måndag. Men med allt hennes englishtalking om celebs, 24h parties & hetingar med en ärta till hjärna. Jaao, då kan jag bara garva och längta ännu mer. Jag som sitter här hemma månd- torsd och inte pallar med varken mig själv lr den tråkiga varda`n. Det kan ju inte bli bättre än att resa till staden som aldrig sover. woho 

Ska iväg och fika hemma hos en f.d kollega idag. Hon och hennes karl har gått och köpt sig Villa & vovve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback