Tredje akten

opera
(denna salong satt jag på for en timme sen, balla,ballare....ballast, right?)

Har sagt det förr men det tåls att höras igen. Jag är så stolt över mig själv. Ni vet det har med att vidga sina vyer, det är precis det jag gör...När jag va liten var jag alltid kräsen med mat, jag skulle minsan bara ha mamma scans
köttbullar. Nan nedrans kockskolemat gick inte alls hem hos mig. Men med åren mognar man förhoppningsvis, vilket jag tror att även jag gjort. Ta bara det att jag åt sniglar till frukost herrom dan. Och idag sörrni har jag ätit sushi (då menar jag med sjogras och hela baletten) och jag är precis hemkommen från operan. Trodde väl aldrig att jag skulle få gå på opera. O att jag skulle spendera en fredagkvall i NY med opera va def inget som fanns med på min karta. Så blev det iaf och nu kanner jag mig så där härligt tillfredställd. 3e akten va dock ett rent helvete, varenda blinkning va en kamp mot john blund. Kanske inte är det bästa att gå på opera när man inte sovit pa 39h. Så, utgången hoppade vi över idag och det ska bli fantastiskt skönt att sjunka in i dvala här snart. Ladda batterierna for morgondagen helt enkelt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback