Jag + 15 blivande män :)

Tror ni jag mår bra här hemma lr? hehe. Jag & syster har 15 pojkar att titta på. Skämt o sido, lillebror fyller 6 år idag. Huset kryllar med uppklädda små sötnötter. Blir så glad när jag tittar på dem. (nej, jag vill inte ha nåra egna....) än! Det blir pizza delivery och marängsviss å fiskdamm såklart! Själv ska jag iväg på personalfest här om en halv timme. Får låta syster ta hand om pojkarna. För henne är det rena paradiset eftersom hon är 7år. Lammisar i hela huset. Ujuj.

sebbe&anton
Blondinen till vänster (med svärmorsdröm-tröjan som jag köpt!) är min broder. Brevid har ni hans bästa vän Anton. Kan inte låta bli att tänka på
Steve från Beverly hills när jag ser honom. Värsta tjejtjusaren och gängledare typen är han.
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback