BeautifulDaay

image2086

En fredag utan vin är numera helt omöjligt. Jag är beroende av det! Och igår va självklart inget undantag. När Daniel & Linn sa att de skulle till collose och äta och supa sig fulla vart ju vi jätte avundsjuka =) Så efter att M hjälpt mig med att skruva upp lite saker på balkongen så hängde vi på dem. Dem fick praktiskt taget slänga ut oss efter att de räknat kassan och vi va dem ända kvar. Bara vinet M & jaag druckit blev 500kr. Hehe. Men värt det! Och båda kände vi oss jätte nyktra och tänkte va fan nu går vi hem och groggar men vi va lite fullare än vi trodde tror jag. Kändes som så i morse iaf. Vet inte om jag var full eller bakis men jag fick nån sjuk energikick och började promenera mot gymmet men jag insåg att det inte öppnar förens 12 på lördagar. Antar att de inte är meningen att man ska gymma en bakislördag så jag la mig i ett solarium istället.

Ikväll blir det girlsnight här så jag har städat hela lägenheten och har bara lite diskning & dammsugning (med min trasiga dammsugare!! sucks.) kvar. Men först blir det att åka ner till stan och luncha med Bella & Emma. Det börjar spricka upp och bli fiiiiiiiiint väder. Ingen blir gladare än jag över det!


......En cider på balkongen senare är givet! image2085

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback