När det inte vill siiiig

Varför varför varför??

image2077

Varför är det ALLTID något som fattas, något man måste köpa till eller saker som bara vill jävlas? Det är så typiskt när man handlar saker i Örebro och så när man kommer hem och ska montera eller tror att det BARA är att sätta upp skiten så ska någonting alltid jävlas. Inte nog med att man slänger ut sina sista pennigar på grejerna sen måste man köpa till saker kors och tvärs. Till blomlådskonsolen fattades det skruv. Till hängstolen fattades det ett rep eller kedja för annars måste jag ha stege för att komma upp i den. När vi skulle borra hålet så dog batteriet i borrmaskinen .....och....? Ingenting kunde gå mer fel. Jo när lunchdejten sviker och man inte har en fungerande dammsugare. Ursäkta mig mina vänner men jag är jämt lite bitter for the moment.

Nu väntar jag på M som ska komma och luncha med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback