Workout.

image2103Motivationen till träningen har varit upp och ner hela detta år. Har liksom inte fått in den där rutinen då det bara flyter på. Trots det har jag kört iaf 3ggr/veckan men tyckt att det stått still. ibland vill man ju ha lite träningsverk och känna att det faktiskt händer något. O så här 1mån kvar till stranddebuten vill man ju kämpa på mer än nånsin. Dessvärre går mitt ut kort ut imorn. Men jag måste helt enkelt "ta-mig-pengar" till att köpa ett nytt kort : )

Idag har jag haft träningssällskap av Ingrid, mkt givande. Dels lite nya träningsmetoder & sällskap. Det är då man sparkar iväg sig själv när man egentligen vill ligga framför tv`n. Goodie good. Får jag ingen träningsverk imorn blir jag va ledsen ;`-(

Kommentarer
Postat av: Annaida

Svar: Ja precis, bara umgås och ha det mysigt liksom :) Jag undrar också, vad är valborg egentligen? haha

Postat av: Anonym

Åh jag skulle behöva börja träna alltså, börjar få lite panik inför bikinisesongen :P

2008-04-30 @ 15:39:09
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: Jennie

tack=) ! !

2008-04-30 @ 15:43:25
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie
Postat av: Alexzandra

Annaida: hehe, det verkar luta åt att jag umgås med mig själv ikväll :) så, valborg - just like an ordinary day. Har erbjudanden men känner inte att jag orkar anstränga mig. Skönt med sitt eget sällskap oxå ibland!

Celebratelife: jag börjar oxå få panik, därför jag MÅSTE ha en månad till på gymmet... Speciellt nu när jag springer och köper bikinis på löpande band. haha. Men va hindrar diig? :D

2008-04-30 @ 16:18:20
Postat av: v

träningsvärk är väl inte bra?

2008-04-30 @ 17:01:58
URL: http://lukeiamurmother.blogspot.com
Postat av: Alexzandra

V: Klart det är bra! Det är ju tecken på att du tränat och använt musklerna :D

2008-04-30 @ 17:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback