Diet & Helgupdate ;)

Det har blivit en bloggfri helg. Ofrivilligt faktiskt.

först vill jag meddela att flygvärdinnedieten borde slängas i soptunnan. Jag gick ner 1,5kg. Visserligen är det bra det med men helt klart inte värt det när man nästan spyr av maten. Ska göra något likvärdigt nästa vecka också fast byta ut en del. En del av innehållet i den där dieten kommer aldrig någonsin komma in i min mun igen. Dessutom va jag ständigt yr och igår kväll låg jag badrummsgolvet för att inte tuppa av. Inget jag rekommenderar alltså.

....Igår blev det dop, Lilla Alva Michaela Engla blev döpt i Lunedet`s kyrka. Det va mycket gud hit å dit tyckte jag. Satt mest å fotade och drömde om tårtan. hahha. Har alltså sätt värre fika, sjukt mkt godheter och ungefär lika mycket presenter Alva :)

Och sist men inte minst, efter en dag av velande fram och tebax om förfestplats å massa snack bakom ryggar å jag vet inte vad så vart det faktiskt en lyckad utgång. Å en hel del bilder tagna, hey tjejgruppbilder. Ska ge er allt i kväll=)

......Snart dags för en donkan date med tjejerna......
Pöss


Kommentarer
Postat av: Elin

haha nej den dieten lät ju inge kul om du var svimfärdig:S jag kör stenhårt nu igen från måndag med min rena kur. jag har faktiskt unnat mej lite grejer under veckan nnu, men inge mer. hårdköra är det som gäller;) kramkram

Postat av: Jennie

lättare att bara köra GI o träna eller nåt;)

2008-08-31 @ 18:05:59
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie
Postat av: Alexzandra

Elin: Precis, man får inte unna sig för länge så man kommer ur det där :) Börjar oxå imorn igen, kör med en unnar dag i veckan (oftast söndagar=bakis) haha. Men nu ska jag lägga ner partandet och köra riktigt seriöast. Kram



Jennie: Har aldrig gillat GI så jag kör en egen liten kombo tror jag =) Å tränar gör jag redan för full rulle.

2008-08-31 @ 20:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback