Hollymaria.


Har alltid fäktat bort människor som frågar om jag inte vill börja plugga? Vill? plugga? Jag? Tror inte det va. Eller ja nån gång men inte nu. I ett annat liv kanske. Men helt plötsligt gott folk, plugga finns numera med på min världskarta.

Just nu är jag något sådär stressad iomed att utbildningen börjar 1sep, jag hittar inte mina betyg, jag har inte tillgång till dator hur som helst OCH jag vill inte plugga i Kopparberg men precis där befinner sig den PEFEKTA UTBILDNINGEN för MIG!! Det står Alexzandra skrivet under den. Jag har alltid vetat vad jag vill jobba med men att de faktiskt fanns ett namn på yrket visste jag inte. Så..... just nu kan jag inte tänka mig någonting annat jag vill göra än just detta. Problemet är det att det är en 2års utbildning (jag pallar inte att boka upp mig på saker å ting för länge...) Å som sagt det är i fukking Kopparberg.

Hm, suck, crap.

Kommentarer
Postat av: Elin

hahhhah :P Kopparberg som är såååå mysigt :P hahah :S nee men allvarligt , fan va trist! just när den passar dej så bra me, vad e det för utb da? :) kram, fan funkar inte våra msn adresser ihop lr? haha är du online nu? kram

Postat av: Angelica Lindvall

Jag tycker att Kopparberg är mysigt fast jäkligt litet. Men hallå, två år är ju ingenting om du blir ditt drömyrke! Du är trots allt 22 ½, kanske dags att börja skrida till verket? :)

2008-08-02 @ 00:08:38
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Hallå två år?? Ingeting ju, hälften av vad en annan pinat sig igenom!=p Och brinner du för yrket kommer åren gå tokfort! Vad är det för yrke?

2008-08-02 @ 15:43:25
URL: http://milixen.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Elin: Jag har ju ingen dator för tillfället så jag är nästan aldrig online, that`s way skulle jag tro. Det är behandlingsassistent jag vill bli. Har iaf sökt så det är bara och se om jag kommer in så får man ta beslut om resten då :)



Angelica: Ja fast BO i Kopparberg finns ju inte, dessutom är det bara 9mil från Kga så jag pendlar hellre. Kan ju göra något provosriskt först. Är ju ändå 2 år så vill man bo där 1 termin så gör man väl det, men det är ett senare problem.



Kamilla: Behandlingsassistent, alla dem yrkena jag kan tänka mig finns med under denna utbildning. Men ok att plugga i 3-5år om det typ är i en vettig stad, men att bo i Kopparberg i 2år finns ju inte. Men det är inte så långt från Kga så det ordnar sig isåfall =) Vad har du pluggat å vart?

2008-08-04 @ 17:23:14
Postat av: Carolajna

Det har var ju GODA nyheter gumman! Perfekt juu!!:)

Glomde nog namna for dig att jag pratade med pappa innan jag akte fran Sverige och han sa att han kunde fixa praktik hur latt som helst bara du har nagon typ av utbildning. For att bli behandlingsassistent kan du aven lasa till socionom i Orebro. Fast det visste du val kanske redan!

Saknar dig massor baby och lycka till med ansokan!

2008-08-04 @ 19:18:36
URL: http://barbienyc.blogspot.com
Postat av: Carolajna

Det har var ju GODA nyheter gumman! Perfekt juu!!:)

Glomde nog namna for dig att jag pratade med pappa innan jag akte fran Sverige och han sa att han kunde fixa praktik hur latt som helst bara du har nagon typ av utbildning. For att bli behandlingsassistent kan du aven lasa till socionom i Orebro. Fast det visste du val kanske redan!

Saknar dig massor baby och lycka till med ansokan!

2008-08-04 @ 19:19:23
URL: http://barbienyc.blogspot.com
Postat av: Kamilla

Jag har pluggat till civilekonom inne i Ksd. Jag har bott både här och i Ksd under tiden... Kul med variation ju! ;)

2008-08-04 @ 19:43:35
URL: http://milixen.blogg.se/
Postat av: Elin

Näää precis!!! helt sant :) man blr ju skitglad :) hure det med dej da? semis eller jobbar? kram

2008-08-04 @ 19:43:50
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: wiee

haha har du tackat ja till utbildningen? Jag ska gå den :$

2008-08-22 @ 23:49:03
URL: http://keepyourheadup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback